יתרונות הטיפול במרפאה פרטית איכותית

אחת הדילמות הגדולות בטיפולי שיניים היא היכן לבצע את הטיפול, איפה אקבל את הטיפול הטוב ביותר ומה הדברים החשובים שעליי לשים לב אליהם בבחירה.

יתרונות הטיפול במרפאה פרטית איכותית
יתרונות הטיפול במרפאה פרטית איכותית

לפני שאתם מחליטים איפה לבצע את טיפול השיניים שלכם, מאמר זה מתייחס לכמה נקודות חשובות שבדרך כלל תמצאו אותן במרפאות שיניים פרטיות איכותיות  :

תחלופת רופאים

במרפאות הפרטיות בדרך כלל תחלופת הרופאים היא זניחה. הרופאים הם בעלי ניסיון אשר השתפשפו כבר בשנותיהם הראשונות במרפאות ציבוריות ועברו להשתלם ברפואה הפרטית.

מעבדת השיניים

מרפאות פרטיות איכותיות עובדות בשיתוף פעולה עם מעבדות שיניים מהטובות בארץ , בהתאם לכך איכות העבודות, החומרים והאסתטיקה של העובדות לדוגמא, כתרים על בסיס מתכת, סוג המתכת היה איכותי יותר .

כמובן שהמרפאות הפרטיות משלמות על כך בהתאם דבר שבא לידי ביטוי במחיר .

ציוד חדשני ומתקדם

מרפאות פרטיות איכותיות מביאות את קידמת הטכנולוגיה והציוד החדשני והמתקדם ביותר על מנת לתת למטופלים את הטיפול והטוב ביותר.

לדוגמא :  צילומים דיגיטליים, סורק אינטרא אוראלי ומחרטה המאפשר לבצע כתר זירקוניה בתוך מספר שעות! פתרון חדשני זה חוסך זמן יקר למטופל ואף מפחית בעלויות הטיפול!

זמינות בתורים

במרפאה פרטית התורים הינם זמינים וגמישים יותר. ניתן להתאים את ימי הטיפול והשעות למטופל כך שסדר יומו לא ייפגע. הרופא המטפל נמצא כל יום במרפאה לקבל את המטופל במקרה של כאבים או בעיה אחרת.

יחס אישי

לכל מטופל יש את הצרכים האישיים שלו השונים ממטופלים אחרים, במרפאה פרטית היחס אישי לכל מטופל, הרופא והצוות זמינים עבור הצרכים ויכולים להתאים למטופל את הטיפול הנכון עבורו שיעניק לו את ההרגשה הנוחה ביותר.

לסיכום, בבריאות לא חוסכים ואם הבריאות שלכם חשובה לכם אל תתפשרו על הטוב ביותר!

 

מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם