חוות דעת שנייה רופא שיניים

חוות דעת שנייה מרופא שיניים

לעתים קרובות כאשר רוצה המטופל להשתכנע שהטיפול המוצע לו הוא המתאים ביותר עבורו, הוא פונה להתייעצות נוספת.  
התנגדותו של המטופל עשויה להתעורר כתוצאה מחוסר אמון ברופא, או סדר עדיפויות שונה.
טיפולי שיניים אינם זולים וכרוכים בהוצאה כספית ניכרת וגורמים לעתים גם לשינויים ויזואליים. לכן פונים מטופלים רבים לקבלת חוות דעת רפואית שנייה. עדיפותה של חוות דעת כזו לקבלה על ידי רופא מומחה בעל ניסיון וידע  בתחום ספציפי, ולא רופא שיניים כללי, המומחה בתחום רפואת השיניים שהוא בעל הידע הרב ביותר בתחום השיקום הוא מומחה בשיקום הפה.  
חשוב לקבל החלטה לגבי טיפולי השיניים רק אחרי התייעצות עם רופא מומחה אשר יספק לכם מידע על כל ההשלכות האפשריות של הטיפול המוצע והאם ישנן אפשרויות טיפול נוספות.

במרפאתו של ד"ר דן קוזק ברעננה, מומחה בשיקום הפה מעניקים לכם חוות דעת מקיפה לצרכים רפואיים, אסתטיים ומשפטיים (הכוונה למקרים בהם נדרשת חוות דעת בנוגע לנזקים שנגרמו לשיניים כתוצאה מתאונה או חבלה בזדון, למשל: בעקבות תגרת ידיים).

חוות דעת במקרה של רשלנות רפואית

מקרים של רשלנות רפואית עלולים לעלות ביוקר למטופל ולגרום עוגמת נפש רבה. כך למשל עלול מבנה הפנים להתעוות בעקבות טיפול שיניים לא מוצלח ולגרום למטופל נזק תדמיתי קשה  ואובדן ביטחון עצמי.
במרפאתו של ד"ר דן קוזק מומחה בשיקום הפה, יידעו לתת לכם חוות דעת שנייה מקצועית באשר להשלכות האפשריות של הטיפול הרשלני ולסיכונים לטווח ארוך אשר טמונים בהשארת המצב על כנו. חלק מהמטופלים ינסו מן הסתם למזער את הנזק ולכן חשובה חוות דעת שנייה מרופא מומחה באשר לסיכויי הצלחת הטיפול החדש והעלויות הכרוכות בו.

חוות דעת במקרה של השתלת שיניים

שן פגועה ו/או רקובה או כתר שנפל יוצרים את הצורך במילוי החלל באמצעות תותבת או שתל במקום המתאים.
מקרה כזה נתון לפרשנות וחוות דעת מרופא מומחה בשיקום הפה תסייע לכם להחליט האם יש הכרח בעקירת השן או שניתן להציל אותה. עקירה והשתלה הן פרוצדורות לא זולות וחוות דעת שנייה עשויה לחסוך לכם כסף רב. במקרה של הכרח בעקירה וצורך בטיפול משקם, תסייע לכם חוות דעת שנייה אשר ניתנת גם במרפאתו של ד"ר דן קוזק  להחליט מהו הטיפול אשר ישיג את התוצאות הטובות ביותר.  

מומחה בשיקום הפה

רופא שיניים אשר מעבר להכשרתו כרופא שיניים התמחה במשך 4 שנים בתחום שיקום הפה (כתרים, גשרים, תותבות ואסתטיקה) וקיבל תואר מומחה.

המלצתנו:  חפשו אצל רופא השיניים שלכם תעודת מומחה במקרה וכך הוא מתאר את עצמו!

דברו איתנו 09-7411426 / 09-7424684

שאלות תשובות חוות דעת שניה מרופא שיניים מומחה

• רצוי להתייעץ עם מומחה לפני שיקום פה נרחב הכולל עקירות כירורגיות, שתלים דנטליים, הרמות סינוס, כתרים וכו'. 
• לאחר קבלת תכנית טיפול מרופא שיניים כללי ואת/ה רוצה חוות דעת נוספת
• לגבי שן או מס שיניים שרופא אחר המליץ לעקור
• אם סיימת טיפול משקם ואינך שבע רצון מהתוצאה הסופית.

כל רופא שיניים בעל רשיון משרד הבריאות רשאי לתת חוות דעת שניה.
רופא מומחה בשיקום הפה הנו רופא שהתמחה 4 שנים נוספות בתחום והוסמך על ידי משרד הבריאות, עצם התמחותו מקנה לו ידע רחב יותר בתחום.

על מנת שד"ר קוזק וצוות הרופאים המומחים במרפאתו יוכלו לתת את חוות הדעת הנכונה ביותר יש
להגיע עם כל החומר הרפואי הרלוונטי לייעוץ , הכי חשוב צילומי רנטגן וסי טי אם יש ברשותו.

במרפאתנו, תחת קורת גג אחת, מומחים שרלוונטים לכל התחומים ברפואת שיניים: מומחה בשיקום הפה,מומחה לטיפול שורש,טיפולי שיניים,כירורגיה וילדים.
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם